Simpel service - stor effekt
Referencer
Hos Pronto har vi de mest fantastiske kunder! Herunder har nogle af dem beskrevet hvad telefonpasning hos Pronto Callcenter betyder for dem.

"Vi har arbejdet med Pronto gennem en række år nu. De er super fleksible, super flinke og man føler, man har alle tiders bedste første kontakt til kunderne, når de ringer ind. Det er næsten som om, Pronto er en del af virksomheden."
Pronto er blevet en del af vores virksomheds rygrad og vi betragter ”prontopigerne” som en del af den øvrige medarbejderstab.
Alle vores gæster bliver mødt at en sød stemme og vores telefoner bliver altid besvaret korrekt og hurtigt.
Vi benytter flere ”services” hos Pronto og vi kan altid tilpasse efter behov
Priserne er transparente, lette at overskue og er til at betale for en lille virksomhed
5 * herfra
I BASIT har vi fået stor gavn af, at vores hovednummer er blevet omstillet til et professionelt Callcenter som Prontocallcenter. Det betyder, at henvendelser bliver behandlet kvalificeret med det samme. Næste skridt for os bliver, at få omstillet vores mobiltelefoner, således at ingen telefonkald går tabt. I BASIT rådgiver vi håndværks- og entreprenørvirksomheder i alle størrelser om indkøb og implementering af IT-og teleløsninger til at sikre højere effektivitet og bedre økonomi. Vi vil anbefale alle som ikke har et kontorpersonale til at passe telefonerne, at få omstillet deres telefoner til et professionelt Callcenter. Især kundehenvendelser skal jo behandles med omhu
Frohns IT-Service havde brug for aflastning på telefonen i et specifikt tidsrum i hverdagen. Derfor blev der nøje tænkt forskellige scenarier og løsninger igennem. Personligt synes jeg det er ærgerligt at ramme en "dum" telefonsvarer, så det skal mine kunder selvfølgelig heller ikke opleve.
Dette har resulteret i, at Frohns IT-Service nu har fået sine egne (glade!) telefonpiger kva Pronto Callcenter.
Det er dejligt og giver ro i maven, når man ved, at kunderne bliver mødt af en positiv person, der sørger for at orientere mig om at skulle ringe tilbage.
De varmeste anbefalinger fra Frohns IT-Service til Pronto Callcenter.
Jimmy Frohn Jensen
Indehaver - Frohns IT-Service
Jeg har været kunde hos Pronto-Callcenter i 3,5 år og har aldrig haft problemer. Alle kunder/opkald bliver besvaret og kun med rosende tilbagemeldinger fra mine kunder, når jeg vender tilbage til dem.
De står til rådighed igennem hele min arbejdsdag og er en enorm hjælp i min travle hverdag, da jeg ikke altid har tid/mulighed for at besvare min telefon, når jeg selv står på opgaver, eller snakker med andre kunder.
Fin feedback fra kontoret med en e-mail, indeholdende alle oplysninger om opkaldet og hvad det drejer sig om. Ligeledes er vedhæftede både kundens tlf nr og e-mail, så alt er klart til mig, når jeg skal vende tilbage til kunden.
Også prisen er fornuftig og pengene er godt givet ud. Man kan med god ro i sindet, lade dem håndtere ens kunder og ikke være nervøs for at miste en potentiel kunde undervejs, hvis man ikke svarer sin telefon.
Så kun en flot anbefaling fra eXpress-Flyt 🙂
Indehaveren er altid motiverende, glad og hjælpsom. Jeg får stor værdi for det jeg betaler for servicen. Det er rart at vide at jeg kan passe mit arbejde i ro og mag uden at blive forstyrret, velvidende at der altid er en sød og venlig telefondame til at besvare mine opkald.

Christian Crillesen
Malerfirmaet Crillesen og Sørensen
SIGNboard ApS har i flere år benyttet Pronto. Dels i faste tidsrum i det daglige og dels, når vores hovednummer er optaget af andet opkald i dagtimerne. Det er også muligt at aftale besked, der skal gives videre, f.eks. i forbindelse med ferie, møder o.l.. Det er helt tydeligt, at dem, der har kontaktet os, oplever, at de har talt med en i vores firma. Det er trygt og rart for os at vide. Vi får hurtigt en mail med fyldestgørende info om, hvem, der har ringet, og hvad det drejer sig om. Vi er meget tilfredse med samarbejdet.
”Det skulle da lige overvejes et par gange, før jeg nåede til den konklusion, at selv en mindre tegnestue som min, også har gavn af at telefonen bliver taget hver gang, og ikke bare ender på en telefonsvarer. Det har givet en dejlig ro, at vide, at selvom jeg ikke nåede telefonen, så var der nogen som tog den for mig alligevel, og gav hvem end som ringede, en personlig kontakt, som tog imod besked, og straks sendte beskeden videre til mig på en mail. Når jeg var klar, kunne jeg ringe retur, klædt på til hvem og hvad henvendelsen drejede sig om. Alt i alt en rigtig god løsning”
Vi er meget glade og tilfredse for samarbejdet med Pronto.
Vi har valgt at bruge Pronto som fast call center til at tage alle vore opkald og repræsentere virksomheden. Medarbejderne hos Pronto varetager vores interesser med stor professionalisme, er meget venlige, særdeles kompetente, med forståelse for vores værdier og forretningskoncept overfor vore kunder og det er meget betryggende at bruge Pronto og kan helt klart anbefale Pronto, som fast samarbejdspartner.
Marias Seniorservice ApS
Hos Handy Henrik ApS, har vi så travlt, at vi ikke har tid til at tage telefonen i dagtimerne, når vi er ude på opgaver hos vores mange kunder.
Derfor har vi i det forgange årstid brugt Pronto Callcenter, som med deres professionelle tilgang, har taget imod vores kundeopkald, og håndteret dem til UG. Vi er dybt taknemmelig for, at de hjælper os, det betyder en verden til forskel for vores forretnings effektivitet.
Godt vi har Pronto Callcenter, uden dem havde vi tabt mange nye kunder på gulvet...
De bedste Hilsner
”Som administrator af ejerforeninger, andelsboligforeninger og grundejerforeninger er det vigtigt for DABEA, at vores kunder kan komme i hurtig kontakt med os inden for en bred åbningstid. Pronto er en stor hjælp i den forbindelse. De garanterer kort svartid. De kender samtidig vores virksomhed godt, så vores kunder oplever at komme i kontakt med DABEA, hvis Pronto svarer vores telefon. Vi oplever samtidig Pronto som ansvarlige og hjælpsomme. Vi vil derfor anbefale Pronto til andre.”