Simpel service - stor effekt

Referencer

Hos Pronto har vi de mest fantastiske kunder! Herunder har nogle af dem beskrevet hvad telefonpasning hos Pronto Callcenter betyder for dem.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke for et skønt samarbejde! Jeg hører ofte fra mine kunder, at I er super behagelige at snakke med - nogle tror faktisk I er en intern del af firmaet, og det er lige sådan det skal være! Hils alle dine piger og sig mange tak fordi de er med til at opretholde en god kundeservice."
Søren
Q-clean
Det har været super med 14 dages prøveperiode, og det har 100% overbevist mig om den kundeservice det er for mine kunder, som er langt mere positive, når jeg ringer dem op. Personlig betjening frem for en telefonsvare - det virker!"
Gert Olsen
Vores Kok
Vattenfall har i forbindelse med en employer branding kampagne haft et tæt samarbejde med Pronto Callcenter. Kampagnen har været rettet mod digitale platforme, hvor en tilhørende telefonkontakt via Pronto Callcenter har været et centralt element i kampagnen. Kampgnen har været en stor succes ikke mindst takket være Pronto Callcenters proffesionelle tilgang. Vi har oplevet et firma, der har været kundefokuseret og fleksibel fra dag ét, og som har løst den stillede opgave til vores fulde tilfredshed.
Arne
Vattenfall
Vi har som kunde hos Pronto Callcenter erfaret at de kan meget mere end almindelig telefonpasning. Pronto har på ganske kort tid (2 dage) været klar til at assistere vores Kundeservice i situationer hvor vi ikke selv kan nå at tage telefonerne. Det vi har oplevet er at Pronto´s medarbejdere lynhurtigt har opfattet hvad opgaven går ud på og ikke mindst, hvordan vores kunder skal serviceres. Pronto håndterer vores kald sagligt, præcist og har tilmed overskud til ”smile” igennem samtalen uden det bliver falsk. Vi kan derfor absolut anbefale et samarbejde med Pronto Callcenter
Vesterålens Naturprodukter
Vi Kan It benytter Pronto, og har gjort det i et par år. Det er en rigtig god fornemmelse, hvis man har meget travlt, og telefonen ringer, og man er sikker på, at der bliver svaret af nogle meget kompetente medarbejdere, og endvidere vide, at to minutter senere, kommer der en fyldestgørende SMS, hvor man kan se, hvad det drejer sig om. Det er især en stor befrielse, at hver gang der bliver ringet fra hemmeligt nummer, så kan man roligt lade den ringe, hvis det er en kunde, så kommer der jo en SMS med det samme, og man kan kontakte kunden hurtigt. Det er altså en super service, og så er det jo også rart, at der ikke er abonnement, eller kontrakt, man betaler jo kun efter, hvor mange samtaler de tager imod
Hasse Larsen
Vi kan IT
I BASIT har vi fået stor gavn af, at vores hovednummer er blevet omstillet til et professionelt Callcenter som Prontocallcenter. Det betyder, at henvendelser bliver behandlet kvalificeret med det samme. Næste skridt for os bliver, at få omstillet vores mobiltelefoner, således at ingen telefonkald går tabt. I BASIT rådgiver vi håndværks- og entreprenørvirksomheder i alle størrelser om indkøb og implementering af IT-og teleløsninger til at sikre højere effektivitet og bedre økonomi. Vi vil anbefale alle som ikke har et kontorpersonale til at passe telefonerne, at få omstillet deres telefoner til et professionelt Callcenter. Især kundehenvendelser skal jo behandles med omhu
Vi har benyttet Pronto Callcenter i ca. 2 år. Jeg har været yderst tilfreds med denne service. Det gør at jeg kan være mere fleksible over for mine kunder. Jeg får rigtig meget god feedback fra mine kunder, som synes de for en god service hos Pronto Callcenter. Mit samarbejde med Pronto Callcenter gør, at jeg kan give mine kunder den service, de har brug for og ved at der bliver sendt en mail, hvis kunden har brug for yderligere information, så kan jeg selv kontakte kunden. Jeg er meget tilfreds med Pronto Callcenter og vores samarbejde
Jesper
Dk brænde
Pronto er en dejlig hjælp i hverdagen. Vi anvender normalt vores ”egne” telefonpiger, men hverdagen er nogen gange mere hektisk end vi regner med. Så i spidsbelastninger, ferietider og på andre skæve tidspunkter har vi benyttet os af Prontos søde og varme telefonlinje. Det er hurtigt og nemt at koble til og fra, når man først en gang har sat systemet op. Kan varmt anbefales enten som en ”fuld” løsning eller i små bidder.
Bente Bille
Registeret revisor v. Revivision
Indehaveren er altid motiverende, glad og hjælpsom. Jeg får stor værdi for det jeg betaler for servicen. Det er rart at vide at jeg kan passe mit arbejde i ro og mag uden at blive forstyrret, velvidende at der altid er en sød og venlig telefondame til at besvare mine opkald.
Christian
Malerfirmaet Crillesen og Sørensen
Pronto er meget pålidelige og jeg har hjulpet mig som fysioterapeut i København med at vokse min forretning. Klienterne er glade for muligheden for at få mere info eller bestille en tid hos søde og rare mennesker i telefonen. Stor anbefaling herfra
Thomas
smertefys.nu - bedste fysioterapeut i København
Pronto Callcenter har været et rigtig godt tiltag i vores firma. Vores kunder ringer aldrig forgæves og rigtig mange tror rent faktisk at vi har ansat en kontordame til at svare telefonen. Derudover giver det mig en ro i mit daglige arbejde som murer at jeg ikke lige behøver slippe værktøjet når telefonen ringer. Jeg kan simpelthen samle op på mine opkald når jeg holder pauser i løbet af dagen.
Kenneth Balthervin
Murerfirmaet Balthervin
Pronto er uundværlige i dagligdagen til at tage imod kundeopkald på professionel vis således at jeg har mulighed for at koncentrere mig om mit arbejde og samle kundeservice opgaverne i bunker hvor det passer ind i dagens arbejde. Prontopigerne gør det super godt 🙂
Michael
Trithon Sport
Med Pronto har vi fået vores eget callcenter. Det giver ro i maven altid at vide at de kan tage telefonen når vi har for travlt.
Morten
fra Leaddoubler
Vi er meget glade og tilfredse for samarbejdet med Pronto. Vi har valgt at bruge Pronto som fast call center til at tage alle vore opkald og repræsentere virksomheden. Medarbejderne hos Pronto varetager vores interesser med stor professionalisme, er meget venlige, særdeles kompetente, med forståelse for vores værdier og forretningskoncept overfor vore kunder og det er meget betryggende at bruge Pronto og kan helt klart anbefale Pronto, som fast samarbejdspartner.
Marias Seniorservice ApS
At få passet telefonen hos ProntoCallcenter har været en rigtig god beslutning for vores firma. Det er så fantastisk og så til en billig penge! Vi sparer rigtig meget tid i hverdagen ved at vores telefon bliver besvaret professionelt og vi kan ringe tilbage når det lige passer ind i vores program, og anbefaler gerne Pronto til mange af vores samarbejdspartnere.
Jens Goodman
Goodman Service Og Isolering