Pronto Callcenter er startet i 2012.
Firmaet blev i oktober 2019 overtaget af Liselund Slot Holding, og senere i maj 2022 af folkene bag vores mangeårige partner Salgsmani, og vi er nu per 1. februar 2023 flyttet i nye skønne lokaler i Nyråd ved Vordingborg.
De fleste af medarbejderne har mange års erfaring fra callcenterbranchen og har serviceret nogle af de største virksomheder i norden og Skandinavien.
Pronto er italiensk og har to betydninger; Den ene svarer til vores ”hallo”, den anden er ”klar” – og det er lige hvad vi er. Klar til at hjælpe dig med at besvare din telefon. Pronto Callcenter er et callcenter, der primært beskæftiger sig med telefonpasning, receptionistservice og kalenderstyring for alle typer af firmaer. Vi er beliggende i dejlige lyse lokaler i Nyråd ved Vordingborg.
Pronto Callcenter så dagens lys i maj måned 2012. Vores baggrund er mange år i callcenterbranchen hvor vi, udover at have beskæftiget os med receptionistservice og telefonpasning, også har ydet kundeservice og booking for flere store selskaber.
Vi kender vigtigheden af at smile i telefonen og mange års erfaring har lært os, hvordan man bedst møder kunden i telefonen og giver denne en god oplevelse. Vi gør alt for at lære dit firma så godt at kende som muligt, så kunden ikke har følelsen af at blive mødt af et callcenter, men af en ansat i netop din virksomhed.
Hos Pronto har vi naturligvis vores mærkesager.
Vi vil holde tingene så simple som muligt, og kvaliteten så høj som mulig. Hos Pronto er det vigtigt at alle er tilfredse, – både vores kunder og vores medarbejdere. Tilfredse medarbejdere yder et bedre stykke arbejde og det giver tilfredse kunder.