Pronto Callcenter samarbejder med

Cereda

Vidste du at 70 % af kunderne ringer videre til det næste firma på listen, hvis din telefon ikke bliver besvaret første gang?

Cereda ønsker at give deres medlemmer nogle særligt gode fordele. Cereda ved at det er altafgørende at telefonen bliver besvaret – derfor samarbejder de med os.

Som medlem hos Cereda får du en 1 måneds gratis og uforpligtende prøveperiode på telefonpasning. Herefter er der ingen binding eller abonnement. 

Herefter får du 10 % rabat på din regning – hver gang!

* Hvis du som medlem hos Cereda og kunde hos Pronto henviser en ny kunde til Pronto Callcenter, giver vi dig 50 % rabat på din næste faktura, såfremt den nye kunde fortsætter efter sin prøveperiode. 

Læs mere om vores løsninger og priser herunder.

Alle priser er angivet excl moms.

Telefonpasning med beskedservice

Vi besvarer din telefon med firmanavn, når du ikke selv kan eller permanent, det er op til dig. Herefter sender vi straks en besked til dig på mail med navn og telefonnummer på opkalder samt en kort besked om hvad det drejer sig om. Du ringer tilbage når det passer ind i dit program.

Telefonpasning med receptionistservice

Vi besvarer jeres telefon med firmanavn, når I ikke selv kan eller permanent, det er op til jer. Herefter stiller vi videre til den enkelte medarbejder, såfremt vi får fat i vedkommende. Er der ingen vi kan stille videre til, tager vi imod besked som sendes på sms eller mail. Medarbejderen ringer tilbage når han/hun kan.

Telefonpasning med kalenderstyring

Vi besvarer jeres telefon med firmanavn, når I ikke selv kan eller permanent, det er op til jer. Vi har adgang til jeres kalender og foretager bookinger, ændringer eller aflysninger i den. Er der noget særligt udover dette, sender vi jer besked på sms eller mail.

Pronto Callcenter - vores priser

Husk at du får 10 % rabat på nedenstående priser

Eksempel

Telefonpasning for en bogholder

Vi tager de opkald han ikke selv kan nå.
I februar måned havde han 23 kald. Ud af dem var ca 2-5 kunder. Det lyder ikke af meget men med en pris på 598 kr for telefonpasningen, betyder det at der blot skal være en avance på bare 100-299 kr. pr. kunde, så har udgiften til telefonpasning tjent sig ind.
Vores bogholder kan med sindsro lade telefonen
ringe, når han er igang med en opgave. Han mister ingen opkald eller kunder.

Du finder os på Møn!