Vidste du at 70 % af kunderne ringer videre til det næste firma på listen, hvis din telefon ikke bliver besvaret første gang?
Det er altafgørende at telefonen bliver besvaret – det ved Anmeld Håndværker. Det er derfor de har valgt os som deres samarbejdspartner.
Som medlem får du en hel måneds gratis og uforpligtende prøveperiode på telefonpasning. Herefter er der ingen binding eller abonnement.
Herefter får du 10 % rabat på din regning – hver gang!
Læs mere om vores løsninger og priser herunder.
Alle priser er angivet excl moms.
Vi besvarer din telefon med firmanavn, når du ikke selv kan eller permanent, det er op til dig. Herefter sender vi straks en besked til dig på mail med navn og telefonnummer på opkalder samt en kort besked om hvad det drejer sig om. Du ringer tilbage når det passer ind i dit program.
Vi besvarer jeres telefon med firmanavn, når I ikke selv kan eller permanent, det er op til jer. Herefter stiller vi videre til den enkelte medarbejder, såfremt vi får fat i vedkommende. Er der ingen vi kan stille videre til, tager vi imod besked som sendes på sms eller mail. Medarbejderen ringer tilbage når han/hun kan.
Vi besvarer jeres telefon med firmanavn, når I ikke selv kan eller permanent, det er op til jer. Vi har adgang til jeres kalender og foretager bookinger, ændringer eller aflysninger i den. Er der noget særligt udover dette, sender vi jer besked på sms eller mail.
Vi tager de opkald han ikke selv kan nå.
I februar måned havde han 150 kald. Ud af dem var ca 20-25 kunder. Det er ganske mange og med en pris på 2100 kr for telefonpasningen, betyder det at der skal være en avance på bare 80 -100 kr. pr. kunde, så har udgiften til telefonpasning tjent sig ind.
Vores murer kan med sindsro lade telefonen
ringe, når han er ude at give tilbud. Han mister ingen opkald eller kunder.