DEL:

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin

Hvordan hjælper telefonservice dig i hverdagen?

”Det giver sådan en dejlig ro”  – Det er faktisk det vi som oftest hører fra vores kunder når de har været hos os og brugt vores telefonservice i et stykke tid.

At slippe for at skulle bekymre sig om hvorvidt man nu også når alle opkald, eller om man går glip af en kunde eller ordre fordi man lige er til møde eller bare fordybet i sit arbejde, det er nummer 1 på hitlisten for kunderne hos Pronto Callcenter.

At vi også sikrer dig at ingen ringer forgæves, dvs du mister ingen kunder eller ordrer bare fordi du er i gang med at passe dit arbejde, det er så en ekstra (stor) bonus!

Og det er så nemt. Rent teknisk foregår det sådan at man får tildelt et telefonnummer hos Pronto som man viderestiller sin telefon til. Det kan være alle opkald der viderestilles, eller – som de fleste foretrækker –de kald som man selv er forhindret i at tage. Når der så kommer opkald igennem til os har vi lagt det ind i vores system så vi kan se hvilket firma der ringes til, hvilke medarbejdere der er hos firmaet og om der er noget særligt vi skal huske eller være opmærksomme på. Så simpelt kan telefonpasning/telefonservice faktisk beskrives.

At lade sin telefon passe af andre er en kæmpe tillidserklæring, og det er vi fuldt ud klar over hos Pronto Callcenter. Vi passer rigtig godt på dit firma og på dine kunder, og satser på at give dem den bedste oplevelse HVER gang de ringer til dig.

Så skal du også have mere ro i hverdagen og mere effektivitet i dit arbejdsliv, så kontakt os med det samme for en god snak om hvordan vi kan hjælpe lige netop dit firma med telefonservice.

Vi starter altid et samarbejde med en periode på 14 dage som er ganske gratis og uforpligtende. Herefter betaler du KUN for de opkald vi besvarer for dig, der er ingen gebyrer, abonnement eller binding. Sådan kan vi bedst selv lide det, så sådan skal det også være for vores kunder.